Wednesday, September 19, 2012

Lierac - Phyto experience



Γεια σας!!! Τι κάνετε? Εγώ γύρισα πρόσφατα από τις διακοπές μου και προσπαθώ να προσαρμοστώ στην καθημερινότητα..Πριν φύγω για διακοπές, είχα λάβει ένα άκρως κοριτσίστικο φούξια τσαντάκι με προϊόντα των εταιριών Phyto και Lierac. Τώρα που γύρισα, λοιπόν, και αφού τα έχω δοκιμάσει, είπα να σας πω τη γνώμη μου!
Η Initiatic Creme είναι για την αντιμετώπιση των πρώτων ρυτίδων.
Τι γράφει η εταιρία : Κρέμα για τις πρώτες ρυτίδες. Απαλή και πλούσια υφή για βελούδινη επιδερμίδα. Ανταποκρίνεται ιδανικά σε κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες. Με έλαιο καμέλιας για θρέψη και ενυδάτωση και βούτυρο karite για επανόρθωση σε βάθος.
Η εμπειρία μου : Είδα διαφορά στο δέρμα μου σχεδόν αμέσως. Έγινε πιο λαμπερό και ελαστικό, ενώ ήταν εκτεθειμένο κάθε μέρα, όλη μέρα στον ήλιο. Την έβαζα πριν απο το μακιγιάζ και το make up έστρωνε τέλεια, σαν να είχα χρησιμοποιήσει primer. Η υφή της είναι πολύ ελαφριά και αφράτη (?), απλώνεται και απορροφάται αμέσως, χωρίς να βαραίνει το δέρμα, ενώ ενυδατώνει τέλεια.  Κάτι άλλο που μου αρέσει πολύ σε αυτή την κρέμα, είναι το άρωμα της, δροσερό και αναζωογονητικό, σου φτιάχνει τη διάθεση!


                            

Les Sensorielles : Η εταιρία μου έστειλε το αφρόλουτρο, εγώ δεν άντεξα και αγόρασα και το γαλάκτωμα σώματος!! Δε ξέρω τι συμβαίνει με αυτά τα 3 λευκά λουλούδια που περιέχει η σειρά, αλλά με το που μύρισα το δείγμα αποφάσισα οτι πρέπει να υπάρχει μόνιμα στην μπανιέρα μου. Έχω εθιστεί σε αυτό το άρωμα. Η σειρά είναι πολύ ενυδατική, χωρίς να είναι λιπαρή. Το γαλάκτωμα σώματος έχει πολύ δροσερή υφή και απορροφάται πολύ εύκολα, με ενυδάτωση που διαρκεί (ρωτήστε τις γάμπες μου που αφυδατώνονται  εύκολα!). Ένα συν για μένα είναι οτι βγαίνοντας απο το μπάνιο το  άρωμα μένει πάνω σου και δε φεύγει με τις μπουρμπουλήθρες όπως σε πολλά άλλα, ενώ η κρέμα το βοηθάει να διατηρηθεί για πολλές ώρες.








 Phytovolume shampoo : Το συγκεκριμένο σαμπουάν είναι για όγκο. Τα μαλλιά μου είναι μακριά, η τρίχα όμως είναι λεπτή, οπότε έχουνε ανάγκη λίγη βοήθεια που και που! Μετά την χρήση, τα μαλλιά μου ήταν πιο λαμπερά και ανάλαφρα. Με ενθουσίασε το οτι είναι φυτικό προϊόν και δεν επιβαρύνει τα μαλλιά με χημικά κλπ. Η σειρά έχει 18 διαφορετικούς τύπους...δύσκολο να μην βρει ο καθένας αυτό που του ταιριάζει! Το μόνο αρνητικό για μένα είναι η συσκευασία τους που δεν μπορείς να την ζουπήξεις για να βγεί το προϊόν.

Για όποια ενδιαφέρεται, τα προϊόντα διατίθενται σε επιλεγμένα φαρμακεία.

Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο απο τα προϊόντα των εταιριών Lierac ή  Phyto? Αν έχετε κάποιο να μου προτείνετε, περιμένω να ακούσω!!!
Φιλιά
Λυδία

No comments:

Post a Comment