Tuesday, March 20, 2012

Peaches

      Δε ξέρω αν έχετε δεί την καινούρια συλλογή της essence. Εγώ την είδα πρόσφατα online και περίμενα να μου άρεσουν πολλά προϊόντα αλλά τελικά δεν... ! Το ρουζάκι φαινόταν πολύ καλό στις photo αλλά απο κοντά ήταν σαν ταλκ με χρώμα. Τέλος πάντων!!! Είχε πολύ ωραία βερνίκια νυχιών πάντως. Εγώ πήρα το 04-peaches. Μου άρεσε και το 01-raspberry swirl το οποίο είναι καρπουζί, αλλά είπα να μην το παρακάνω αφού έχω πολλά παρόμοια.
    Στο θέμα μας τώρα! Το peaches είναι ένα πολύ ωραίο απαλό ροδακινί (μοιάζει πολύ με το June της Chanel). Μιας και ο καιρός έχει φτιάξει έχω διάθεση για καλοκαιρινά χρώματα! Απο διάρκεια τα πάει μια χαρά (περίπου μια βδομάδα). Το μόνο αρνητικό είναι οτι θέλει ή δύο αρκετά παχιές στρώσεις ή τρείς κανονικές.
    Έβγαλα μερικές φωτογραφίες να το δείτε, οι οποίες το ψιλοαδικούν αλλά τι να κάνεις??!!


και με φλας :


Αυτά λοιπόν απο μένα... Πήρα κι άλλα μανώ που θα σας δείξω σύντομα!
Τα ξαναλέμε! ;)
Λυδία

5 comments:

  1. Καταπληκτικό το χρωματάκι του!! :)

    ReplyDelete
  2. φανταστικο το χρώμα!! την συλλογή δεν την είδα ακόμα απο κοντά, αυτο το βερνίκι ομως θα ειναι σιγουρα μεσα στις αγορές μου!

    ReplyDelete
  3. Απίστευτο χρώμα!!!Περιμένουμε και τα υπόλοιπα μανώ!
    Αχ πόσο μου αρέσουν τα χρώματα της άνοιξης!

    ReplyDelete
  4. Υπέεεεροχο χρώμα... άκρως καλοκαιρινό!!! :)

    ReplyDelete
  5. είναι πολύ ωραίο κορίτσια! ανυπομονώ να μαυρίσω για να "δείξει" πιο πολύ!

    ReplyDelete